
Er det å være motstrøms verdifullt i seg selv eller bare en form for å mene noe annet enn andre for å tøffe seg? Å mene noe nytt er en øvelse, må man da være først ute, eller faktisk ha en ny vinkling med substans? Får vi det til tørr ikke vi spekulere i, men vi tar sjansen og mener på!I denne podkasten plukker vi fra hverandre påstander og vedtatte sannheter og spør oss, «er det faktisk sånn, eller kan vi se dette på en annen måte? «Vi» er forfatter og skribent Vibeke Riiser-Larsen og selvutnevnt ydmyk kverulant Olav Nordstoga. [email protected] tatt av Per Heimly