Dinlediğiniz şarkıları bilmiyorsanız, ben yazıp bestelemişimdir. Bildiğiniz şarkıların ezgileri farklı ise, ben aranje etmişimdir. Ben yaptım demiş miydim?Ben, ben, ben...😎