
<p>Välkommen till autisMandan! </p><p>Jag heter Amanda och blev sent diagnostiserad som 29-åring, och i den här podden delar jag mina erfarenheter, insikter och utmaningar jag haft i livet. Allt ifrån sociala situationer till maskering, specialintressen och relationer. Hur är det att leva som autist i en neurotypisk värld? Med mina personliga berättelser och med en touch av humor så hoppas jag att du ska trivas!</p><hr><p style='color:grey; font-size:0.75em;'> Hosted on Acast. See <a style='color:grey;' target='_blank' rel='noopener noreferrer' href='https://acast.com/privacy'>acast.com/privacy</a> for more information.</p>