Bence her tükettiğimiz şeyden bir şey öğrenmek zorunda değiliz. Gelin beraber bomboş muhabbet eşliğinde bılaşıklarımızı yıkayalım, yürüyüşümüzü yapalım falan. Kolay gelsin.