İyi bir dinleyiciyim hatta bazen öyle iyi bir dinleyicim ki karşımdakinin konuşmasından bana sıra gelmiyor, kafamdaki düşünceler birikiyor, birikiyor... bu yüzden biraz da ben anlatayım.