
Del 4 al 26 de juny, l'"Informatiu del migdia" i "Catalunya vespre" emeten una sèrie de reportatges sobre el finançament de les comuntats autònomes i l'esforç que fan per combatre el dèficit. Es tracta d'una anàlisi de l'estat de les autonomies des de la concepció política i la realitat econòmica.