
Per compartir aquests 30 anys d'experiències amb vosaltres, entre altres coses, ens acostem a diverses escoles del país per explicar als més menuts què fem i com ho fem. El periodista d'aquesta casa Lluís Urpí és qui s'encarrega de fer les xerrades als centres. I, perquè ells també sàpiguen què és això de fer ràdio, hem gravat les seves veus. Les anireu trobant en aquesta pàgina!Més de 3.642 alumnes de 90 centres de totes les comarques catalanes han escoltat la xerrada dels 30 anys de Catalunya Ràdio entre el 3 d'abril i el 19 de juny.