
Des que tenim la TDT, podem veure més de 60 canals de televisió i la Mònica Planas els mira tots. I alhora. Per això, està una mica afectada, i vol compartir les seves neures amb els oients de "La tribu". El millor i el pitjor de la televisió des de tots els punts de vista.