
Koen en Mark maken een podcast voor iedereen die van mooie fietsroutes en praatjes houdt. Deze waterambtenaar en historicus houden er dezelfde visie op fietsen op na: hard fietsen is leuk, maar alles valt of staat met mooie routes en goed gezelschap.Herkenbaar? Dan is de Nazit voor jou! In de Nazit delen Koen en Mark hun gereden route, geven ze je wat tips om onderweg naar te kijken en praten ze door over wat ze op die fiets bespraken. Via een link in de beschrijving vind je altijd de gereden route terug. Maandelijks een nieuwe aflevering. Abonneer je snel.