
"De Ontbijtshow" was jarenlang hét ochtendprogramma op de radio in de regio Nijmegen. Bekende radionamen zoals Hans van der Valk, Hans Tournee en Balthasar van Puffelen presenteerde het programma. De laatste jaren wordt het programma aan elkaar gekletst door Gerry van Campen.......De herkenbare muziek, weer, verkeer en de "o ja, die ken ik nog" item's komen voorbij. Word er nog steeds een "Worst van Wim" weggegeven? Is de "hersenwekker" er nog? En hoe zit het met de champagneontbijtjes? Bellen we nog steeds de jarige van de dag uit bed??Luister maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 10.00 uur naar "de Ontbijtshow" op RN7. Gluur mee door de ruiten bij LUX, of kijk via de webcam op www.rn7.nl