
<h4><strong>Det er bare en tanke - handler om notesbøger og om dem, der bruger dem. </strong></h4><p>Komikere, musikere, poeter og livsnydere - hvad skriver de ned i notesbøgerne?</p><p>Bruger de noterne? Kan de overhovedet huske, hvorfor de skrev det de gjorde?</p><p>"Det er bare en tanke" udkommer én gang om måneden.</p><p><br></p><h4><strong>Podcasten optages tit</strong> med publikum og få gange uden - så du har mulighed for at deltage :) </h4><p><br></p><h4><strong>Om NP. Henriksen:</strong></h4><p>Han går og pusler. Det har han gjort siden 1997, med stand-up, impro, tv, radio, pædagogik og ?</p><hr><p style='color:grey; font-size:0.75em;'> Hosted on Acast. See <a style='color:grey;' target='_blank' rel='noopener noreferrer' href='https://acast.com/privacy'>acast.com/privacy</a> for more information.</p>