Vinyl 11-12 år. Hemma stereo!! Höll inte scratcha. Smörpapper under skivorna friktion. 17-18 lite småspelningar här och där. 89 bland de första spela Röda Sten. I gamla lokalerna. Boxningsklubben!! 95-97. Ängelholm. Mashup det är =Djclk. Aldrig förberedda spel listor. Kan inte gör aldrig samma grej två gånger. I stunden får jag vilka låtar som helst att gilla varandra, Men sitta hemma. Få ihop två mixar! Ibland funkar inte. Bestämmer i ögonblicket. När du hör lång loop. Det musikaliska pusslet som ska läggas. Ju snabbare mer avancerat. Mindre tänker jag., Har alltid mixat så här. Vinyl! Ni vet gamla denon dubbel-cd utan synk …Stem pitch ja ni hör egen teknik.? Lite det som är pusslet. Tar några sekunder innan jag räknat ut. Lite mer musik lite mindre Cdj….