En Miquel de l'Arsenal, en Pep 'Gordo' i en Joan 'Betzines' comenten l'actualitat de la jornada en format de tertúlia (emetem durant el programa talls de veu amb les seves reflexions per obrir cada hora tant de dissabte com de diumenge).