
Hvad gør jeg, når manden i mit liv ikke vil have flere børn, og æggeuret er faretruende tæt på at ringe, selvom jeg kun lige er fyldt 30? <br /><br />Jeg bliver solomor. Og han bliver bonusfar. <br /><br />Jeg podcaster mig igennem de svære beslutninger, store følelser og heldigvis mange glæder. Foreløbig direkte fra fertilitetsbehandlingen - og siden forhåbentlig fra graviditet og livet som solomor og soloselvstændig. <br /><br />Jeg søger også råd og vejledning hos eksperter og kvinder, der har gået vejen før mig.