
Aquesta proposta de programa radiofònic sorgeix d’una intensa reflexió de com han canviat els corrents artístics i com les masses s’han transformat. La música que proposo és contemporània, amb una antiguitat de com a màxim 20 anys per poder desengranar les tribus urbanes i la seva relació amb l’art.Amb la tecnologia han canviat moltes coses; els artistes ja no viuen de vendre còpies dels seus àlbums, han hagut d’adaptar-se a les noves plataformes multimèdia i acceptar que la pirateria és invencible. Ara són els festivals els que donen feina a les bandes, i per poder promocionar-se i arribar a ser contractats han d’invertir molt en la seva originalitat i estar actius a les xarxes 24/7.El consum de l’art ha canviat. Existeixen encara els ídols? Existeix encara el fanatisme desfermat i vitalici a una sola banda?El públic vol novetat, té curiositat però aquesta és de “usar i tirar”, com tot en el sistema capitalista. Els temps cada vegada corren més ràpids i l’evolució de la música i