
Els dies 4, 5 i 6 de setembre a Begur, s’hi va celebrar la fira dels Indians i a Ràdio Begur en col·laboració amb Ràdio Capital de l’Empordà, hi vam emetre una programació especial conjunta, des de la mateixa fira.Des de l’estudi instal·lat a la Casa de la Vila, hi varem retransmetre la inauguració de la fira, l’arribada de l’Indià, càpsules divulgatives sobre la cultura indiana i les diferents activitats de tot el cap de setmana, a més d’un concurs que posava a prova els coneixements dels assistents, sobre els indians i el seu llegat.