
Målet är att give n take, allt från humor, droger, spiritualitet, ingenting alls, livet, dumheter, rykten etc etc. Jag tar in frågor/ämnen från lyssnare via Instagram @flakrim_fejzullahu och bara snackar/besvarar genuint, till min bästa förmåga, men ibland inte, u never know, ibland underhållning, ibland kunskap och ibland ingenting. Kmr säkert bli bra.