
Dijous , avui ens acompanya en Jordi Palacios per parlar de la nova secció d'entitats que farem tots els Dijous , a la segona mitja hora de programa tertulià amb Marc Bala , Vidal Soler i Pau Ortiz , a la segona hora parlem amb els amics de la Companyia Peus Grossos i per acabar toca una mica de bona musica amb el Remember del gran Antonio Sanzhez