
<p>چطور میتونستم بگم، از تو و از خیلیا؟</p><br><p>تصمیم گرفتم قصه بگم.</p><p>از تو، از خودم و از خیلیای دیگه.</p><br><p>من <strong>مهدی اعتمادسعیدم</strong>.</p><p>قصههایی که براتون میگم،</p><p>هر کدوم یه تیکه از زندگیه؛</p><p>با همهی چیزایی که تو دلش قایم شده</p><p>خیال، شادی، دلتنگی، امید، عشق.</p><br><p>از چهار سال به بالا میتونی شنوندهی قصهها باشی.</p><p>میتونی تنها گوش بدی،</p><p>یا با دوستات و خانواده،</p><p>توی یه لحظهی آروم، کنار هم.</p><br><p>بیا بریم...</p><p>یه نوشیدنی،</p><p>یه نشستن،</p><p>و شروع. 🫂🌱</p><br><p><br></p><p>---</p><br><p>از تجربهی شنیدنت بگو 🎧</p><br><p><strong>📍Instagram: </strong><a href="https://www.instagram.com/ghesebazii" rel="noopener noreferrer" target="_blank">instagram.com/ghesebazii</a></p><br><p><strong>📍Telegram (قصهبازی): </strong><a href="https://t.me/ghesebazii" rel="noopener noreferrer" target="_blank">t.me/ghesebazii</a></p><br><p><strong>📩 Email (قصهبازی): </strong><a href="mailto:[email protected]" rel="noopener noreferrer"