Tijdens de corona-crisis maakt Het Gebroken Oor iedere week een nieuw nummer. Niet samen want dat kan niet, maar ieder bandlid speelt in zijn eigen geïmproviseerde studio. De akkoorden van elk nummer worden bedacht door steeds een ander bandlid waarna de rest van de band iets toevoegt. Dit wordt als alles binnen gekomen is bij Huib de Jong door hem tot een geheel in elkaar geplakt, geknipt en gemixt.