
Goeiemorgennn lieve mensjes van me, je hebt zojuist de beste keuze van de dag gemaakt door een aflevering van ons aan te klikken ;)Met huyze13. heb je wekelijks een half uurtje vage brabbels van je twee boysss. Soms nog dronken van de avond ervoor, soms blij, soms minder blij en (eigenlijk altijd) inspiratieloos. Maaaar durf te wedden dat we áltijd een glimlach bij je kunnen fixen :)Liefs, Je twee favoriete boys (en een paar ijwitjes natuurlijk)