
Programa de notícies sobre salud, wellness (benestar), esport, natura i ecologia dirigit per Laura Clemente. S'emet en directe a la ràdio Ona de Sants, com a secció del programa Ona Cultural, i també es difón en format podcast. Existeix un blog homònim.