
Diğdem ve Berna, iki dost kendi okudukları kitapları sizlere de tanıtmaya, içerikleri hakkında fikir vermeye, kısa bölümler okuyup değerlendirmeye çalışıyor ve soruyor: Gergedanlaştıramadıklarımızdan mısınız? Özet geçelim, İyi Gelen Şeyler "Ne Okusam?" serisini gururla sunar. Kitap seçimlerinizde faydalı olmak dileğiyle...