
"Jo Decideixo" és un programa de desenvolupament personal orientat a guanyar capacitat de decisió en tots els àmbits de la vida. El punt de vista de l'ésser humà és holístic i integral, tenint en compte els 4 nivells que ens conformen: el mental, l'emocional, el físic i l'espiritual. El programa pretén sortir del condicionament mental per viure més connectats amb l'experiència del Ser.