
Drama, liv, stor skønhed, musik, død, fortabelse, håb - som 10-årig hørte Morten Messerschmidt første gang De Tre Tenorer. Og fra det øjeblik var han grebet. De spansk-italienske stjerner åbnede hans ører, hans hjerte - og han var fortabt. En tante tog siden den lille dreng i hånden, sammen gik de til koncerter, i operaen og lyttede til de store klassikere. Den skønhed, der åbenbarede sig for Morten, giver han nu videre i “Kammertonen”, der både bliver et nørdet program for feinschmeckere, men også vil åbne ører og hjerterne på alle dem, der endnu ikke ved, de elsker opera.<br />Har du input, spørgsmål eller kommentarer? Skriv til <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>