
Ben Gülbahar.Biraz oyunbaz, biraz dilbaz, eh, biraz da hikayebazım.Anlatıyorum, çünkü anlattıkça anlıyorum. Ama derler ki: "Dinlemek, anlatmaktan evladır."Sizi, somut olmayan kültürel mirasımızın izinde, masalların büyülü dünyasında birlikte hayal kurmaya davet ediyorum.Kim bilir, belki siz de burada dinlediğiniz hikayeleri bir başkasına anlatırsınız.İşte o vakit, karanfil elden ele…