پادکست کی دل “اتاق آرامش” دل منه! تو دعوتی :) اینجا صحبت میکنیم شعر میخونیم، راوی میشیم، میخندیم، بغل میکنیم، هم دیگه رو، غم رو، سرما رو، گرما رو و… زندگی رو. آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود ما را زمانه گر شکند ساز می شویم… ما اینیم!