
<p>Mit navn er Jannich Stæhr og jeg kunne godt tænke mig at blive klogere på ledelse.</p><p>Derfor har jeg interviewet en række kloge mennesker, for at høre deres syn på ledelse.</p><p>Jeg har selv arbejdet med ledelse både som frivillig og i det offentlige i en årrække, og hvis der er noget jeg har erfaret, så er det, at man altid kan blive bedre til det man laver.</p><p>Det er blevet til denne lille podcast, hvor vi kommer rundt om alt lige fra ledelse i det offentlige, over til det private og videre til ledelse af frivillige.</p>