
<p>Här har vi lagt upp talen från våra egna manifestationer. Det är inte exakt alla, tyvärr. Vi jobbar ideellt och har ibland mycket att göra. Vissa saker hinns inte riktigt med... Ni får ha överseende med det!</p><br><p><br></p><br><p>OM OSS:</p><br><p>Stockholmare för ett suveränt Sverige arrangerar svenskvänliga manifestationer i Stockholm.</p><br><p>Vi representerar vanliga stockholmare och promotar inget specifikt parti.</p><br><p>Våra manifestationer är partipolitiskt obundna och alla som vill är välkomna, både som talare (om ämnet för dagen passar), eller som funktionär / medhjälpare (du måste absolut inte hålla med oss i ALLA frågor. Det enda viktiga är att du vill rädda Sverige.) Och självklart som publik.</p><br><p>Vi uppskattar ALLA svenskvänliga partier och organisationer. Vi favoriserar ingen och diskriminerar ingen och vi lider inte av någon beröringsskräck. Vi är aldrig politiskt korrekta och vi tar inte avstånd från andra – även om vi inte håller med dem.</p><br><p>Avst