
Merhaba.Zor dönemden geçiyoruz hep birlikte. Hepimiz sağlığımızı, işimizi, onurumuzu, özgürlüğümüzü koruma derdindeyiz. Bunun için dayanışmadan, el ele vermekten başka çare yok.Bu zor dönemde "bağımsız gazetecilerin" en çok siz gönüllü destekçilere ihtiyacımız var. Sahip olduğumuz sınırlı imkan ve olanakların genişletilmesi, bağımsız yorum ve analizlere önem veren; bunların değerini bilenlerin küçük destekleriyle mümkün olabilir.Sizlerden gelecek küçük küçük katkılar, bizleri daha özgür, cesur kılacaktır.Dayanışma ve anlayışınıza şimdiden teşekkürler ediyorum.