
سلام.شنیدن زیسته ها و دردهای مشترک با وجود فاصله ها جذابه در هر قالبی و ما اینجا راجع به این زیسته هایی که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه به زبان پادکست و در قالب شعر یا نثر یا داستان یا هر چیزی که از دل برآید حرف میزنیم. مارو بشنوید و با ما باشید و راجع به حستون با ما صحبت کنید.ارادتمند شاهین کاظم نژاد. ❤️🌱