
Bir anne olarak,çocuklarımızın tazecik akıl ve kalplerine,onların gelişimlerinde fayda sağlayacak tohumları nasıl ekebiliriz diye düşünüyordum. Oğlumun benden hikayeler dinlemeyi çok sevdiğini gördükçe,ona vermek istediğim mesajları bu hikayelere serpiştirmeye başladım.O hikayeleri sevip devamını istedikçe,neden bir başka çocuk daha sevmesin ki diye heyecanlanarak,kendi oğluma ne yazıp okuduysam bu kanala da kaydetmeye karar verdim.Umarım anne babalar olarak sizlerin de hoşuna gider ve çocuklarınız keyifle dinler.Görüşleriniz için instagram hesabım @isiltili.yoga üzerinden ulaşabilirsiniz.