
Het onderwijs vanuit Gods Woord is geen doel op zich. Een verrijking van kennis gaat ons - in de juiste context - niet verder helpen. Het is juist de bedoeling dat het onderwijs u dichter brengt bij God. Ja, dat u een Persoonlijke ontmoeting met Hem mag hebben. Het Woord is geen zwarte letters op wit papier. Het Woord is een Persoon, Zijn Naam is Jezus.