
Aquest és el resultat del treball realitzat per l'alumnat de 2n d'ESO de l'IES Sant Agustí, que fa algunes setmanes va accedir als reptes proposats des de La ràdio a l'escola.Tots dos reptes ens convidaven a utilitzar les paraules per a cuidar, per animar, per a compartir, per a estimar...Esperem que gaudiu dels àudiocontes i dels microrelats.