
Merhaba Değerli Çocuk Dostları<br />Bundan sonraki gönderilerimizde <br />çok özel bir konu işleniyor.<br /><br />GÜVENLİ BAĞLANMA<br /><br />Hiç çocuğunuz olmayabilir…<br />Bebek bekliyor olabilirsiniz…<br />Bir bebek büyütüyor olabilirsiniz…<br />Bir kaç çocuğunuz vardır belki de ve <br />kimsi de ergenliktedir…<br />Çocuklarınız çoktan büyümüştür de torun seviyorsunuzdur…<br /><br />Hangi durumda olursanız olun <br />yine de sizi ilgilendiren…<br /><br />"Güvenli Bağlanmayı kısaca tanıtsak ne demek isterdiniz?" diye sordum ekipteki arkadaşlara. Biraz uzun ama paylaşmadan edemedim bir dostumun yazısını :<br /><br />Mutlu bir çocukluk geçirdiğimi düşünerek büyüdüm…<br /><br />Anne oldum. Halbuki çok iyi bir anne olacaktım. Kızmayan, bağırmayan, sabırlı, geniş bir anne olacaktım. Ama olamadım…<br /><br />Eşimi çok severek evlendim. Ama onunla birşeyler hep ters gitti…<br />Eşimle aile olmayi beceremedim…<br /><br />Çocuklarımlayken tahammülsüz bir anne, eşimleyken kendini değersiz hiss