
El magazín de RàdioVilafranca on cada dissabte i diumenge recollim seccions sobre cultura, actualitat, feminisme i molt més. Sota la batuta de les periodistes Aina Soler i Judit Jansà.- L'entremès, amb Marc Paredes i Enric Vidal- La Cartellera més actual- Connexió establerta amb diversos periodistes- Desmontant masclismes, amb Maria Blanch i Clara Sant- A la Carta, amb Abel Cruces- Cuida't, amb els nostres psicòlegs - Cafè amb sal, la tertúlia de bar dels dissabtes- El quiosc del Bernat Martínez- La foguera de llibres, amb Roger Freixa- Les visites als cellers penedesencs