
درود برشما سلام به رادیو انرژی مثبت +e خیلی خیلی خوش اومدیندر پادکست +e قراره در مورد انرژی مثبت و حال خوب حرف بزنم .من معتقدم که غمی به وجود نمیاد اگه ما رو فاز مثبت و انرژی مثبت باشیم .من در پادکست +e اصلا نمیخام در مورد چیزای منفی حرف بزنم ، فقط موضوعاتی رو بررسی میکنم که حال خوبی رو به شما عزیزان منتقل کنهلطفا و خواهشا لبخند بزنید و بزارین انرژی مثبت در روزتون جریان داشته باشه .تهیه و اجرا : احسان مجدی