
*ברוכים הבאים לפודקאסט שלנו בונים קריירה עם מור והילה*אז הקורונה טרפה את הקלפים אבל רגע, בעצם כולנו חושבים תמיד (ובלי סוף) על הקריירה שלנו - מה הדבר הבא?איזו עבודה הכי מתאימה לנו?לאן אנחנו רוצים להגיע בקריירה?ואיך לתפוס הזדמנויות ולמנף את עצמנו הכי גבוה שאפשר?! בפודקאסט שלנו ניתן במה לאנשים כמונו וכמוכם שחיפשו/מחפשים עבודה ואת האתגר הבא שלהם. ביחד עם המרואיינים שלנו, נחלוק חוויות אישיות ונגיע לתובנות מעניינות כל פעם בנושא אחר, ואין לנו ספק שתתחברו אליהן. בונים קריירה - כי למצוא עבודה זה תהליך, ויהיה נחמד לעבור את זה ביחד! מוזמנים ומוזמנות להאזין