
من خیلی زیاد سوال میپرسمتا چهار، پنج سالگی مامان بابام میتونستن جواب سوالام رو بِدَن. اما کم کم قانع کردنم سخت شد. پس شروع کردم کتاب خوندن، پادکست گوش دادن و سوال کردن از تعداد زیادی از آدمااین شد که پادکستِ نگین شکل گرفت ^^لینک سوشال مدیا هام رو میتونید همینجا پیدا کنید، در ضمنتوی تلگرام هم چنل دارم برای پادکستا، بفرمایید تو @negins_podcasts