رادیو واگویه می خواد بازتابِ حالِ من/ما باشه ...گاهی از دلِ یک گفت و گو ، گاهی با واگویه کردن یک سری تفکرات و درونیات یا حتی با خوندن یک متن یا قسمتی از یک کتاب