Κάθε Δευτέρα και Πέμπτη στις 15:00 με την Τόνια Πουρκού και τη Μαρία Γκράτσια Βατικιώτη. Πίνουμε Κόκα Κόλα και συζητάμε γι' αυτά που μας απασχολούν, που συμβαίνουν στον κόσμο, που θέλουμε να μοιραστούμε...!