
Αυτό το podcast έρχεται κυριολεκτικά... Από Σπόντα!Είμαστε η Γιώτα και ο Γιώργος και θα επιχειρήσουμε να πίνουμε καφέ (ή και ποτό) μία φορά την εβδομάδα, συζητώντας και σχολιάζοντας θέματα που όλους μας απασχολούν. Όσο αντέξει βέβαια ο ένας τον άλλο...