
לפני כמעט 3 שנים עזבנו את תל אביב ועברנו לפרדס חנה.יצאנו מהמוכר, הידוע, הנוח, בשביל לשנות, להרגיש משהו אחר...”קהילה” אמרו לנו, ”אתם תרגישו שכולם חברים של כולם”, ”אתם תרגישו בבית”, ”אתם עוברים למקום הכי מחבק בעולם” ועוד משפטים דומים.אז החלטנו לעשות את הצעד ולעבור, כי צריך לפעמים שינויים...עברו 3 שנים, ואני עדיין מבולבל.מצד אחד אני מתחיל אולי להרגיש פה בנוח יותר, להכיר אנשים ולקלוט את הקטע....מצד שני - המקום הזה יכול להיות לפעמים מאוד בודד, הרבה אנשים שגרים כאן עובדים מהבית (עוד לפני הקוביד), חלקם הגדול גם עצמאים, חלק עובדים במרכז ועושים את הנסיעה הזאת על בסיס יומי, ואולי חלק קטן באמת נמצאים פה וחווים את פרדס חנה-כרכור במלוא עוצמתה.אז החלטתי לעשות מעשה, מתוך רגשות מעורבים, מתוך הבנה שיש פה מגוון מטורף של אנשים, מתוך ההתלבטות האם להישאר ובעיקר מתוך החוויה האישית שלי, החלטתי להקליט את הפודקאסט הפרדס-חנאי הראשון!”מה הדיבור בפרדס חנה-כרכור?” הוא פודקאסט על מקום, על אנשים, על היסטוריה, על התלבטות, על פומו, על קהילה, ובעיקר – על הדבר המאוד מגוון ומסקרן הזה שנקרא פרדס חנה-כרכור.אז אם א