
אנחנו נאור והראל. זוג. גייז. נאור הוא אתאיסט ליברלי שמתנגד להפיכה המשטרית, והראל רק מחכה שהרפורמה תעבור והצביע לבן גביר. אנחנו מאד אוהבים לדבר - על הכל. במיוחד על פוליטיקה. אנחנו עושים את זה בכבוד. באהבה. בדרך כלל בהקשבה. וגם אם יש חוסר הסכמה, אנחנו תמיד יודעים להגיע לפשרות ולסיים בנשיקה. כן, זה עלול לעורר מעט קרינג׳, אבל אם אתם מוכנים להתמודד עם זה ונהניתם, תלשינו גם לחברים