
<p><strong><em>פודקאסט מבט בעיניים</em></strong></p><p></p><p>.אני ניר בלאיש, בן 27. מילואמניק לוחם</p><p>לאחר לחימה בעוטף ובעזה החלטתי שאני מקליט פודקאסט עם חבריי האהובים לצוות (עורב נח"ל אוג' 15)</p><p>בחרתי להקליט את הפודקאסט כדי לתת להם במה, בהבנה פשוטה שמגיעה להם הבמה לדבר.</p><p>ושיש להם הרבה מה להגיד.</p><p>התחדדה אצלי ההבנה שבלהסתכל לפחד בעיניים (כניסה לעזה, ולא רק) יש הרבה כוח ואמת.</p><p></p><p>בפודקאסט נדבר על נקודת השקפתם של חבריי לצוות בנוגע לנושאים שונים: אירועי ה7 באוקטובר, החזרה לשגרה (אם בכלל יש כזאת), מה מכאן?, מנהיגות, גילוי עצמי, אהבה, מיניות, קריירה ועוד</p><p></p><p>אני מדמיין שהפודקאסט מעניק תחושת הזדהות ושייכות בקרב לוחמים, בנות זוגם ומשפחותיהם.</p><p>עוד אני מדמיין, שמאזינים יסתקרנו לשמוע ממקור ראשון על החוויה המורכבת של לחימה ועל ההתמודדויות השונות שמתלוות לכך, ובתקווה ישאבו מכך השראה.</p><p></p><p>.אין לי ספק שלפחות חבריי האהובים מהצוות ואני נצא נשכרים מהמהלך הזה, כך שכך או כך - זכינו.</p><p>.מזמינים אותכם לתוך העולם שלנו - עולם שבו בוחרים <strong>להביט בעיני