משתף אתכם בדרך שליהרבה כשלונות, לפעמים גם הצלחות, כאן כדי לשתף איך זה לעבור דרך, ובעיקר להנות ממנה.מכניס אתכם למונולוג שלי בשאלות הקשות, ובעיקר בלמה אנחנו מפחדים ממה שאנחנו מפחדים?האזנה נעימה