אנחנו הילה ואייל זוג נשוי עם שלושה גמדים, חיים יחד כבר 15 שנהומדי פעם בפעם מנהלים שיחות חולין על הא ודה שמתפתחות לשיחות ברומו של עולם ככה זה מרגיש אצלנו בסלון אחרי שהגמדים הולכים לישוןמוזמנים להקשיב