
מהווה את ארגון הגג לסניפי אם לאם בארץ, ופועלת להעלאת מודעות ויצירת מענים לתמיכה בשנתהחיים הראשונה. העמותה מקימה ומפתחת את קהילת הרכזות של סניפי אם לאם, בהדרכה פרטנית,קבוצתית, השתלמויות והכשרות מקצועיות, ופועלת למיצוב התוכנית ברשויות ולהרחבת הרשת. תכנית'אם לאם' הוקמה בשנת ,2000 וכיום ישנם למעלה מ- 40 סניפים ברחבי הארץ. לאורך השנים לוווומלוות דרכה אלפי אימהות! זוהי תוכנית מבוססת ראיות לתמיכה בנשים בתקופה הסב לידתית, אשרנולדה מתוך הכרה בצרכים המהותיים לאם וליילוד, בייחודיות של תקופה זו בחיים של שניהםובהשפעותיה לעתיד הרחוק, ומתוך מודעות למבנה החברתי והתרבותי שבו יש חוסרים רבים בתמיכה,