
Divagacions multiples al voltant de la música que ens agrada, de molt diversos estils i procedències, amb un lleuger perill de derrapar cap experiments musicals que ens produeixen estupor i jajaja. Quan ja tens una edat i vius al pais de les oportunitats, acostumes a dir el que et dona la gana, no?