
Deia Bertolt Brecht: “El arte no es un espejo para reflejar la realidad, sino un martillo para darle forma.”Amb AMUNT EL TELÓ donarem forma a aquesta realitat que de vegades ens resulta indignant, de vegades sorprenent…però sempre meravellosa. Un espai on les entitats què fan teatre a la ciutat tinguin un racó on se les escolti i on es puguin expresar. Seixanta minuts de música, teatre, propostes culturals…però sobretot humor…perquè què seria de la vida si ens la prenguéssim seriosament?